Gmina Młynary
W związku z rosnącą liczbą zachorowań na Covid-19, mając na względzie nasze wspólne dobro, zwracamy się z uprzejmą prośbą o załatwianie spraw w Urzędzie drogą telefoniczną, listownie lub za pomocą e-mail.
W przypadku konieczności osobistego stawiennictwa, prosimy o przychodzenie do Urzędu jedynie osób, których sprawa dotyczy.
Gmina Godkowo
W okresie od 24 stycznia 2022 r. do 28 LUTEGO 2022 r. w celu zapewnienia bezpieczeństwa obywateli i pracowników Urzędu oraz zachowania ciągłości pracy wprowadza się następujące zasady działania Urzędu:
Osobiste wizyty w urzędzie możliwe są wyłącznie w sprawach pilnych, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu spotkania na konkretną godzinę.
Możliwe jest również pozostawienie korespondencji w skrzynce podawczej zamontowanej przy wejściu do budynku urzędu.
W trosce o Państwa bezpieczeństwo prosimy o odłożenie osobistej wizyty w urzędzie na późniejszy termin.
Dopuszcza się wejście do budynku Urzędu i przemieszczanie się do pokoju pracownika wyłącznie w celu dokonania czynności, w których konieczność osobistej obecności w Urzędzie wynika z przepisu prawa.
Wejście następuje w obecności pracownika. Osoba oczekuje w przedsionku / Sali narad (pok. Nr 3) Urzędu. W przedsionku budynku może przebywać tylko jedna osoba.
Każda osoba przebywająca w budynku obowiązana jest do zakrywania ust i nosa, przy pomocy maseczki - przez cały czas pobytu w budynku Urzędu.
Odbiór osobisty dokumentów dopuszczalny jest wyłącznie po telefonicznym uzgodnieniu.
ZALECA SIĘ załatwianie wszelkich spraw urzędowych z wykorzystaniem:
e-usług Urzędu na platformie elektronicznej zlokalizowanej na stronie Urzędu,
przesyłanie korespondencji na adres: [email protected]
przesyłanie korespondencji na nr fax: 55 249 72 57,
korzystanie z drogi korespondencyjnej tradycyjnej przesyłki pocztowej na adres: Urząd Gminy w Godkowie, 14-407 Godkowo 14.
Gmina Rychliki
Bezpośrednia obsługa interesantów od 02 lutego do 2022 roku do 28 lutego 2022 roku realizowana będzie na następujących zasadach:
Wizytę w urzędzie, w celu załatwienia sprawy należy telefonicznie umówić pod numerem telefonu: 55 248 8155, w przypadku nieumówienia przez interesanta wizyty telefonicznie jego obsługa uzależniona będzie od liczby wolnych stanowisk obsługi interesanta.
W Urzędzie może przebywać jeden interesant (tj. jedna osoba), z zastrzeżeniem pkt. 5.
Interesanci obowiązkowo muszą nosić maskę ochronną, a przed wejściem do urzędu zobowiązani są zdezynfekować ręce.
W przypadku ślubu cywilnego, udzielanego w Urzędzie Stanu Cywilnego, przebywać może w Urzędzie jednocześnie prawem przewidziana minimalna liczba interesantów niezbędna do tej czynności.
Mieszkańcom zaleca się dokonywanie wpłat na konto:
- podatki - Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy z siedzibą w Pasłęku: 74 8313 0009 0000 0374 2000 0020.
- za odpady komunalne na swoje indywidualne konto podane we wcześniejszych zawiadomieniach lub ogólne 35 8313 0009 0000 0374 2000 0140, obowiązkowo w tytule wpłaty: imię nazwisko, adres, za odpady.
- za wodę i ścieki należy dokonywać na konto: 11 8313 0009 0000 2873 2000 0010.
Ponadto obowiązują następujące rozwiązania w zakresie obsługi interesantów i organizacji pracy Urzędu Gminy:
Urząd zapewnia możliwość złożenia pism/wniosków niewymagających potwierdzenia wpływu do urzędu poprzez wrzucenie ich do wystawionej skrzynki na korespondencję (tzw. „wrzutki”).
Podania, wnioski, dokumentacja oraz przesyłki złożone w Urzędzie od dnia 02 lutego 2022 r. do odwołania podlegają 24 godzinnej kwarantannie. Składając pisma w formie papierowej, należy wziąć pod uwagę ww. ograniczenie dotyczące terminu załatwienia sprawy.
Wójt Gminy Rychliki przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdą środę od 8.00 do 12:00 w formie rozmów telefonicznych. W celu umówienia rozmowy należy dzwonić pod nr tel: 55 248 8155. W przypadku nieobecności Wójta interesantów w ramach rozmów telefonicznych będzie przyjmował Sekretarz Gminy. Kontakt osobisty z interesantem tyko w szczególnie uzasadnionych przypadkach, na zasadach dotyczących bezpośredniej obsługi interesanta, o których mowa powyżej.
Jeżeli charakter sprawy nie wymaga obecności w urzędzie to zapraszamy do załatwiania spraw w sposób alternatywny, tj. poprzez kontakt telefoniczny, za pomocą środków komunikacji elektronicznej (e-mail: [email protected] lub platforma ePUAP www.epuap.gov.pl - adres skrytki: URZĄD GMINY W RYCHLIKACH).
Gmina Tolkmicko
Na chwilę obecną urząd nie wprowadza ograniczeń.
Gmina Pasłęk
Działając na podstawie § 21 ust. 1 - 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (DZ. U. z 2021 r., poz. 861). informuję, że od dnia 21 czerwca 2021 r. Urząd Miejski w Pasłęku w dalszym ciągu realizował będzie bezpośrednią obsługę interesantów w zakresie wszystkich spraw pozostających w kompetencji urzędu.
Bezpośrednia obsługa interesantów realizowana będzie do odwołania na dotychczasowych, następujących zasadach:
1. Od dnia 21 czerwca znosi się konieczność telefonicznego umówienia wizyty w urzędzie w celu załatwienia sprawy.
2. Interesanci obsługiwani będą w wyznaczonych pomieszczeniach na stanowiskach obsługi interesanta zapewniających bezpieczeństwo sanitarno-epidemiologiczne.
3. W przypadku ślubu cywilnego, udzielanego w Urzędzie Stanu Cywilnego, przebywać może w Urzędzie jednocześnie prawem przewidziana minimalna liczba interesantów niezbędna do tej czynności.
4. Interesanci są zobowiązani nosić maskę ochronną, a przed wejściem do urzędu zobowiązani są zdezynfekować ręce.
5. Kasa Urzędu Miejskiego w Pasłęku będzie obsługiwała maksymalnie jedną osobę w tym samym czasie.
Ponadto obowiązują dotychczas ustalone niżej wymienione rozwiązania w zakresie obsługi interesantów i organizacji pracy Urzędu Miejskiego w Pasłęku:
1. Urząd Miejski w Pasłęku zapewnia możliwość złożenia pism/wniosków niewymagających potwierdzenia wpływu do urzędu poprzez wrzucenie ich do wystawionej skrzynki na korespondencję (tzw. „wrzutki”).
2. Od dnia 21 czerwca znosi się kwarantannę na podania, wnioski, dokumentacja oraz przesyłki składane w Urzędzie Miejskim w Pasłęku.
3.Burmistrz Pasłęka przyjmujeosobiście interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdą środę w godz. 7:30 – 12:00. W przypadku nieobecności Burmistrza Pasłęka interesantów będzie przyjmował Zastępca Burmistrza lub Sekretarz Gminy.
4. Jeżeli charakter sprawy nie wymaga obecności w urzędzie to zapraszamy do załatwiania spraw w sposób alternatywny, tj. poprzez kontakt telefoniczny, za pomocą środków komunikacji elektronicznej (e-mail, platforma ePUAP www.epuap.gov.pl - adres skrytki: /UMPASLEK/skrytkaESP platforma e-Obywatel https://obywatel.gov.pl/,platforma Elektronicznego Biura Obsługi Mieszkańca https://ebom.paslek.pl/ ). Informacja o numerach telefonicznych, adresach e-mail pracowników urzędu zostały podane do publicznej informacji w odrębnej informacji.
Napisz komentarz
Komentarze