Regulamin konkursu został określony Zarządzeniem nr 61/22 Burmistrza Pasłęka z dnia 1 czerwca 2022 roku, zmienionym Zarządzeniem nr 36/23 Burmistrza Pasłęka z dnia 22 marca 2023 roku.
Do konkursu, jako kandydat do tytułu „Sołtys Roku Gminy Pasłęk”, może zostać zgłoszony sołtys, który aktualnie pełni tę funkcję i był sołtysem co najmniej przez 12 miesięcy, licząc do dnia ogłoszenia konkursu.
Kandydata do Konkursu może zgłosić: rada sołecka, mieszkańcy sołectwa w liczbie co najmniej 10 osób, rada parafialna, organizacja pozarządowa lub społeczna działająca na rzecz Gminy Pasłęk.
Kapituła konkursu przy ocenie merytorycznej zgłoszeń kieruje się następującymi kryteriami:
a) wpływ działalności kandydata na integrację społeczności lokalnej 0 – 20 pkt;
b) materialne rezultaty działalności kandydata do tytułu „Sołtys Roku Gminy Pasłęk”, np. poprawa infrastruktury komunalnej, wykorzystanie środków funduszu sołeckiego, projekty
inwestycyjne, itp. 0 – 20 pkt;
c) działalność społeczna kandydata do tytułu „Sołtys Roku Gminy Pasłęk” np. OSP, stowarzyszenia itp. 0 - 5 pkt;
d) współpraca z samorządem gminy 0 - 10 pkt;
e) dalsze plany związane z działalnością sołectwa 0 – 5 pkt.
f) udział sołectwa w konkursach organizowanych na szczeblu kraju, województwa, powiatu i gminy – 0 - 10 pkt.
Laureat konkursu otrzymuje nagrodę rzeczową, którą jest rower w cenie do 3 000,00 zł.
Zgłoszenia kandydata do Konkursu dokonuje się na karcie zgłoszenia (w załączniku).
Zgłoszenie wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Pasłęku lub przesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej bądź innego operatora zajmującego się dystrybucją przesyłek, w wyznaczonym terminie, na adres: Urząd Miejski w Pasłęku, Pl. Św. Wojciecha 5, 14-400 Pasłęk, z dopiskiem KONKURS „SOŁTYS ROKU GMINY PASŁĘK”.
Pliki do pobrania znajdują się na stronie www.paslek.pl.
źródło: paslek.pl
Napisz komentarz
Komentarze